keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Pohjan Neito ja Neutral

Tulipahan ostettua taas uusi Pohjanneito tuote. Tälläkertaa astianpesuaine. Mä ehdin olla jo vannoutunut Tolun käyttäjä tiskauksessa, se kun poisti niin hyvin sitä rasvaa, mutta ajattelin antaa muillekin mahdollisuuksia. Eipä yhtään hullumpi tuote tämäkään. Täytyi nyt vähän luntata netin ihmeellisestä maailmasta, Pohjan Neidon sivuilta. Tässä on siis mieto sitruunainen tuoksu. Mä luulin, että se on hajutonta, kun mä en mielestäni haistanut mitään. No, eipä tuo haittaa.


Toinen tuote, jonka ostin kokeiluun oli Neutral, nestemäinen pyykinpesuaine. Tämä nyt ainakin on hajutonta, kun pullon kyljessä niin sanotaan, eikä nenäkään valehdellut tällä kertaa. Olen ollut jo monta kertaa ostamassa tätä tuotetta, mutta aina olen päätynyt Omoon tai vastaaviin. Olen yleensä karttanut noita hajuttomia pesuaineita, kun on ollut kiva, kun pyykki tuoksuukin jollekin, mutta nykyään mua ottaa voimakkaat tuoksut nenään. Ihoystävällisyys on tietysti myös plussaa. Meikäläisellä kun on aika herkkä nahka, vaikka ei pyykinpesuaineista vielä mitään allergisia rektioita ole tullutkaan. Pesin heti yhden testikoneellisen pyykkiä ja sen perusteella ostan kyllä toistekin tätä pesuainetta.



2 kommenttia:

  1. Hhmm, tuota pyykinpesuainetta vois kokeillakin.
    terveisin: perus Omon käyttäjä tai paremminkin sen herkkähipiäisille tarkoitetun. ;)

    VastaaPoista

Kiittää ja kuittaa kommentista!