27. marraskuuta 2015

Magnesiumsuihke!

Moikka! Jokohan nyt selkĂ€kipu taittuisi. Olin lukenut tĂ€stĂ€ magnesium-tuotteesta niin paljon positiivisia kokemuksia, ettĂ€ pÀÀtin vihdosta viimein kokeilla. Citymarketin yhteydessĂ€ on myös Life:n myymĂ€lĂ€. Mun on pitĂ€nyt jo montaa kertaa kĂ€ydĂ€ siellĂ€, mutta aina se on jÀÀnyt. Nyt kumminkin pÀÀtin, ettĂ€ minĂ€hĂ€n menen sinne. Cittarin kassalle tultuamme, huomasin pettyneenĂ€, ettĂ€ liike olikin kiinni. Onneksi isĂ€ntĂ€ huomasi kuitenkin ovessa lapun "palaan kohta". Nyt olen magnesiumsuihkeen onnellinen omistaja. Liityin samalla myös Life Clubiin. Sain jĂ€senkortin, johon kerĂ€tÀÀn leimoja ja viimeisimmĂ€n Life-lehden. Putiikissa oli kaikkea muutakin kivaa, mutta toisella kertaa sitten.


Kotiin pÀÀstyÀmme suihkutin vÀlittömÀsti suihketta selkÀÀn, ennen nukkumaan menoa ja taas aamulla. Ja hei, mÀ olen hengissÀ! KyllÀpÀ tuo taitaa tosiaan auttaa. EipÀ ollut yhtÀÀn vaikeuksia töissÀ ja kÀvelinkin jopa ihan normaalisti, kun selkÀÀn ei pistÀnyt niin kamalasti.


+ Helppo kÀyttÀÀ. Suihkautetaan kipukohtaan (5-10 suihkausta) ja hierotaan.
+ MiellyttÀvÀ koostumus, ei tahmaa.
+ HyvÀ tuoksu, ei liian voimakas.
+ Ei ÀrsyttÀnyt minun herkkÀÀ nahkaani.
+ Tuotetta ei ole testattu elÀimillÀ!

LisĂ€tietoa mm. tÀÀllĂ€: NORDICHEALTHSPRAYS







2 kommenttia:

KiittÀÀ ja kuittaa kommentista!