tiistai 10. marraskuuta 2015

Ostoksia

Käytiin eilen hieman shoppailemassa...

1. Urtekram tuotteita. Nämä ovat nyt sitten niitä eläimillä testaamattomia tuotteita. Huomatkaa pupumerkintä kyljessä. Eivät päässeet ihan vielä kokeiluun asti, kun vanhojakin tuotteita on jäljellä.


2. Crocs-saappaat ja talvicrocsit. Pidin ensin noita saappaita hintavina, kun 30 euroa maksoivat, mutta muun merkkiset saappaat maksoivat enemmän! Nämä päätyivät siis kärryyn.


3. Puma college asu.


4. Pyjama


5. Hupparitakki. Tämä olikin hauska juttu. Isäntä osti tämän itselleen, koko 2xl. Kyllähän se isännällekin meni, mutta mulle se sopi paremmin. Onpa noi koko-jutut ihan ihmeellisiä. Siis mähän olen kokoa s-l, riippuen vaatteesta. Isäntä antoi siis tämän mulle ja lupasi ostaa itselleen jonkun muun.


Näiden lisäksi ostin kalenterin, pari lyhtyä ja parit verkkarit. Onpas kalenteritkin arvokkaita! Järjestään 20 euroa ja ylikin. Onneksi löysin n. 10 euroa maksavan kalenterin. Verkkareita katselin ensin Cittarimme naisten osastolta, mutta en tykännyt, kun niissä oli se kuminauha siellä lahkeessa. Menin sitten urheiluosastolle ajatellen, että merkkiverkkarit maksaisivat maltaita. Vielä mitä! Ne, mitkä ostin maksoivat vain pari euroa enemmän.

2 kommenttia:

  1. Kumpa ne joskus keksisivät jonkin muun testaus menetelmän kuin eläimet. Siis mä niin ihnoan eläinten koekäyttöä tuotteiden testauksessa. :O

    Kiva tuo isännän huppari. Meillä menee vähän samaan malliin, kun isännälle jää jokin pieneksi niin meikäläinen saa sen kotivaatteeksi. Hah.. vaikka isäntä on puolet laihempi kuin minä ja pituuttakin on enemmän. mutta sen m-koko on mun l-koko! :O

    VastaaPoista
  2. Saisivat kyllä keksiä. Saa olla kyllä joitakin ihan tunneköyhiä ihmisiä, jotka pystyvät noita eläinkokeita tekemään jne! Tuo huppari-juttu oli kyllä hauska, isäntä kumminkin on aikas lailla isompi kuin minä.

    VastaaPoista

Kiittää ja kuittaa kommentista!