sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Uusi vuosi, uudet kujeet...

Hyvää uutta vuotta vaan kaikille!Siinäpä se vuosi 2015 vierähti ja 2016 lähti käyntiin. Torstai ehtoo meni ihan kotona ollessa. Mä katselin Frendejä Netflixiltä ja isäntä oli koneella. Koiralla oli suorastaan ilmiömäinen rakko torstain ja perjantain. Se pelkäsi pauketta. Torstaina käytiin sen kanssa neljän aikaan päivällä lenkillä ja perjantaina se saatiin vasta kahdeltatoista päivällä ulos ja silloinkin se pisti hanttiin! Mä menin yöllä kännykän kanssa ulos, tarkoituksena ottaa ilotulitus-kuvia, mutta kuuluikin vaan pauketta, taivaalla ei ollut raketin rakettia!

Perjantai meni elokuvia katsellessa. Olin niin väsynyt työviikosta, että nukahtelin pitkin päivää! Käytiinkin vasta yöllä saunassa, mutta nyt varsinaiseen asiaan...

Uusi vuosi on hyvä aloittaa uudella autolla...eikö? Siis mitä tapahtuu, kun autokuumeinen mies ja ei-niin-autokuumeinen nainen menee katselemaan autoja? No, lopputulos on nyt tuolla meidän pihassa. Piti tosiaan käydä "vähän vaan katselemassa". Siis onhan tässä uudesta autosta jaariteltu jo jokunen tovi ja mä olin ensin tätä hanketta vastaan, mutta kyllä se minunkin sydämeni sitten loppuviimein suli, vaikken olisi halunnut meidän Volvosta luopuakaan. Siellä se nyt kumminkin on, Nissan QASHQAI, vm. 2012. Meidän piti pysyä merkkiuskollisena, mutta kun Volvo on kallis merkki ja ei oltaisi samaan hintaan (todellakaan) saatu yhtä tuoretta ja yhtä vähän ajettua Volvoa tilalle. Päädyimme siis Nissaniin. Komea on, ei voi muuta sanoa. Mulla kyllä vähän sielua riipaisi jättää Volvo sinne autokaupan pihaan, mutta enköhän mä pääse tästä yli, heh. Kiittää Volvoa(kin) yhteisistä vuosista...always in my heart.


2 kommenttia:

  1. Kauan teil kerkes Volvo olemaan?
    Ai niin, hyvää tätä vuotta ! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se taisi ainakin 6 vuotta olla. Kiitos samoin!

      Poista

Kiittää ja kuittaa kommentista!