torstai 4. helmikuuta 2016

Missä blogitekstit syntyvät?

Nappasin Outi´s life-blogista haasteen itselleni. Eli missäpä bloggaajat blogitekstejään kirjoittelevat. SatunNaiselämää-blogin tekstit syntyvät suurimmaksi osaksi keittiössä. Pöytäkone lymyilee siis siellä, pienellä toimistopöydällä. Toinen vaihtoehto on läppäri (ja mahdollisesti sohva), mutta jos haluan säilyttää hermonrippeeni työstän blogia mieluummin pöytäkoneella. Mun läppäri on meinaan arvaamaton tapaus. Välillä se tykkää toimia ja välillä ei (=hidas). Yleensä teen postaukset heti kun tulen töistä, silloin on hetki omaa aikaa, kun isäntä tulee myöhemmin kotiin.

Tämmöinen nurkkaus keittiössä. Huomatkaa yläreunassa vilahtava korkki-/muistitaulu. Mä olen niin vanhanaikainen, että en "osaa" käyttää kännykän kalenteria, muistutuksia jne.



Kertokaa toki muutkin, missä bloggaatte.






8 kommenttia:

  1. Hauska aihe, täytyykin katsoa, saisinko tästä postauksen aikaiseksi itsekin :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! Ja siistin näköinen sinun bloggaus pisteesi!
    Hyvää torstaita sinulle!

    VastaaPoista
  3. Kiva haaste, on hauskaa kurkkia missä muut nakuttelee. Täällä kirjoitetaan pääasiassa talonpoikaissohvalla, joka on liian kova ja takapuoli puutuu. :)

    Mukavaa iltaa <3

    VastaaPoista
  4. Juu, olen innostunut noihin haasteisiin...kun keksis taas jostain lisää.

    VastaaPoista
  5. Minä lähes aina olkkarissa joko kännyllä tai läppärillä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taasen en "osaa" käyttää kännykkää blogitarkoituksiin.

      Poista

Kiittää ja kuittaa kommentista!