perjantai 26. helmikuuta 2016

Uutta ja vanhaa

Heissuli vei! Mä ostin testattavaksi tämmösiä I LOVE-tuotteita, pari putelia suihku-kylpyvaahtoa ja pari käsisaippuaa. Noi on vaan niin kivanvärisiä ja pikkulinnut netissä lauleli, että ei olisi testattu eläimillä. Mä olen pyrkinyt luonto- ja eläinystävällisyyteen tuotteita valitessani.  Heh, noissa käsisaippuoissa lukee en ole ruokatavara.



Pari virheostostakin on matkanvarrella mukaan sattunut. Urtekramin deodorantti (deo crystal aloe vera) ei oikein toiminut niinkuin piti. Liian "vesimäistä" ja ei oikein ollut pitävä meikäläisen vaativissa työolosuhteissa (lämpötila työpisteessäni saattaa olla 30-50 asteen välillä). Tuote on lasipullossa, johon en myöskään ikinä tottunut, "painava". Muista testaamistani Urtekram-tuotteista olen tykännyt, esim. shampoo ja suihkusaippua. Onneksi sain dödön kuitenkin kulutettua loppuun (en raaskinnut poiskaan heittää) ja tilalle ostin Herbinan, joka on huomattavasti parempi. Toinen, oikein iso virheostos, oli luomusampoo (siis on ihan tuon niminen). Valkoinen, pitkämäinen puteli. Onneksi ei maksanut montaa euroa, sillä tämän mä heivasin mäelle melkein samantien ilman mitään sielun riipaisuja. Siis se tuoksui ihan mäntysuovalle ja näyttikin siltä, eikä pessyt ainakaan mun hiuksia kunnolla. Tilalle ostin Erittäin Hieno Suomalainen shampoota, toimii! Kasvojenpesuaineissa olen tähänkin asti luottanut joko Herbinaan tai Niveaan.



10 kommenttia:

  1. Nuo I love tuotteet näyttää kyllä ihanilta. Ja tuoksutkin näyttäisi olevan ihanan tuoksusia.
    Jossain kaupassa noita näin. En tiedä miksen silloin ostanut... Seuraavaksi pitääkin ostaa, kun näen.
    Tuo Erittäin hieno suomalainen shampoo on tuttu jo minun lapsuudesta.
    Meidän poika käyttää tuota shampoota.
    Mukavaa perjantai iltaa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin katselin noita I Love-tuotteita monen monta kertaa kaupassa ja nyt vasta ostin.
      Erittäin hieno on tuttu ja turvallinen valinta.
      Sinne myös mukavaa perjantai iltaa!

      Poista
  2. Aina välillä sattuu virheostoksia. Mutta onneksi sitä kautta löytyy itselle mieluisia tuotteita. Sopiva shampoo onkin haastavaa löytää. Mulla on vieläkin täydellinen shampoo etsinnässä.
    Mukavaa perjantaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti se täydellinen löytyy =).
      Samoin, mukavaa perjantaita!

      Poista
  3. Olen nuuskutellut juurikin noita ILove-tuotteita, mutta jättänyt vielä kauppaan ;)
    Minä (ja muksutkin siihen opttanut)aina nuuskutan kaikki tuotteet etukäteen, jopa siivousaineet, jos vain mahdollista ja siksi olen tosi huono tilaamaan niitä netistä.
    Ihana toi mäntysuopa-shampoo jutska <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, tajusin, että mä en muuten ole nuuskutellut tuotteita ennenkuin olen ostanut. Pitäisi varmaan ruveta nuuskimaan.
      Juu, toi mäntysuopa-hommeli naurattaa näin jälkikäteen. En mä inhoa mäntysuopaa, sillähän mä matotkin pesen, mutta shampoona, köh...

      Poista
  4. Minäkin suosin Herbinaa niin dödönä kuin kasvojen pesussa. Itselläni varmaan jo kymmenen vuotta ollut luotto dödönä Herbinan MarjaSpa.

    VastaaPoista
  5. Nuo Love jutut ovat ihania. Ollaan ostettu niitä myös tyttöjen kavereille synttärilahjoiksi. Tykätty lahja on ollut.

    Kivaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuohan olisi hyvä lahja-ideakin. Mukavaa viikonloppua!

      Poista

Kiittää ja kuittaa kommentista!