23. maaliskuuta 2016

10 faktaa minusta

Moi! Nappasin tuolta MeidĂ€n elĂ€mÀÀ-blogista tĂ€mmösen haasteen ittelleni...

1. Olen horoskoopiltani kaksonen ja tyypillinen sellainen. VÀlillÀ itseÀkin rasittaa!

2. PelkÀÀn karhuja! Kiitos Hopeanuolen. Ne karhut on NIIN pelottavia, vaikka ovatkin piirrettyjÀ. En siis mene metsÀÀn, ainakaan yksin!

3. TykkÀÀn kotoilusta ja olenkin hieman erakkoluontoinen. TöissÀ olen hyvinkin seurallinen ja suu kÀy lÀhestulkoon tauotta, mutta heti kun työmaan ovi sulkeutuu takanani, haluan olla rauhassa. Siis toki isÀnnÀn ja koiran kanssa, mutta en oikein jaksa mitÀÀn muuta ylimÀÀrÀistÀ.

4. Inhoan maksaruokia, hyih!

5. LempivÀrini ovat musta ja pinkki. Musta menee aina, mutta tuohon pinkkiin mulla on jonkinlainen viha-rakkaussuhde. VÀlillÀ "kaiken" pitÀisi olla pinkkiÀ ja sitten vÀlillÀ mÀ taasen kyllÀstyn siihen totaalisesti.

6. Olen vĂ€lillĂ€ aikamoinen hössöttĂ€jĂ€. Aina en pysty keskittymÀÀn vain yhteen asiaan kerrallaan. Esim. rupean tekemÀÀn asiaa A (vaikka imuroimaan), huomaan keskenkaiken asian B, joka pitĂ€isi tehdĂ€. A jÀÀ kesken ja löydĂ€n imurin illalla siitĂ€ kohtaa mihin mĂ€ sen jĂ€tin hoksattuani asian B. Tosin voi olla, ettĂ€ asia B:kin on jÀÀnyt kesken, kun tilalle on jo tullut asia C (d, e, f, g...).

7. Rakastan elokuvia, varsinkin kauhuelokuvia.

8. En meikkaa. Kampaajalla, samoin kuin kosmetologilla olen kÀynyt viimeksi vuonna nakki ja muusi. Muutenkin olen vÀlillÀ ihan ulalla nÀistÀ "naisten jutuista". Olen ollut aina enemmÀnkin sellainen poikatyttö kuin naisellinen nainen.

9. Me ollaan isÀnnÀn kanssa suoraan kuin Kellarin kunkku-sarjasta, Doug ja Carrie. Ihan samoja repliikkejÀ, vÀlillÀ menee vain toisinpÀin. EnÀÀ puuttuu kellari ja isÀnnÀn isÀ Arthurin rooliin (sopisi paremmin kuin mun isÀ).

10. TykkÀÀn valokuvailla ja yritÀnkin kehittyÀ siinÀ kokoajan paremmaksi.





10 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja kirjoitit!
    MinÀkin tykkÀÀn miehen kanssa katsoa kauhuleffoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TÀmÀn piti olla helppo haaste, mutta eipÀ vain ollutkaan! YhtÀkkiÀ pÀÀ löi ihan tyhjÀÀ, kun piti keksiÀ faktoja itsestÀÀn.

      Poista
  2. MÀ pystyn allekirjoittamaan noista monta kohtaa. Olen myös tyypillinen, rasittava kaksonen ja juuri sen takia kÀy yleensÀ niinkuin kohdassa kuusi. Kaksosilla on monta rautaa tulessa eivÀtkÀ ne jaksa keskittyÀ vain yhteen asiaan kerralla kovinkaan kauan. :)
    Rakastan elokuvia ja olen ikuinen poikatyttö, meikki mitÀ se on? Ei ainakaan syötÀvÀÀ. :D

    VastaaPoista
  3. NÀitÀ on tosi kiva lukea. MinÀ muuten olen myös kaksonen, ja tykkÀÀn pinkistÀ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa oli tehdÀkin =). Mukavaa torstaita!

      Poista
  4. NÀitÀ on ihana lukea kun tutustuu toiseen aina hieman lisÀÀ.
    Aaah rakastan maksaruokia ja vihaan kauhuleffoja. Meikkaan ihan liian paljon mutta kampaajalla kÀyn liian harvoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarvis tehÀ lisÀÀ tÀmmösiÀ =).

      Poista

KiittÀÀ ja kuittaa kommentista!