maanantai 21. maaliskuuta 2016

Viikonloppua ja pääsiäisjuttuja

Heipsan! Viikonloppu taas tuli ja meni, mutta onneksi tällä viikolla on enää 3 päivää töitä ja sitten on pääsiäisloma. Mä heräsinkin lauantaina taasen klo 5.00, kun...kukapa muukaan kuin Milla, herätti mut ulos. Käytiin pihalla ja mä laitoin Millalle ruuan, sitten mä rupesinkin lueskelemaan blogeja! Siinä vierähtikin sellainen tovi, että havahduin vasta siihen, että "hei , aurinko on nousemassa". Äkkiä kamera käteen ja ulos ottamaan kuva. Kömmin varmaan joskus 8.00 jälkeen sohvalle maate ja sitten nukuinkin puolille päivin!


Olikin taas kivasti tallenteita katseltavana. Viime viikolla alkoi Mustat lesket ja Katastrofikokki. Täytyy myöntää, että mäkin olen aivan tumpelo keittiössä, mutta ehken sentään noin tumpelo. Illalla oli kuutamo ja sitä piti tietysti koittaa kuvailla, samoin kuin tähtiä. Noi tähdet on vaan niin ihmeellisiä liukkaita luikkuja, ne menee karkuun!



Sunnuntaina sainkin nukkua peräti klo 7.00 asti! Taas sama kuvio: Milla ulos, ruokaa ja mä jämähdin koneelle. Sitten kun isäntä heräili, niin lähdettiin porukoille ja kauppaan. No, nyt mä ostin niitä narsisseja ja löytyihän sieltä Citymarketista keltaisia ja vihreitä tuikkuja, mä olin tietysti ollut vaan väärällä hyllyllä.


Seuraavaksi olikin vuorossa virpojien pakoilua (sori muksut!). Milla halusi sopivasti ulos, joten me mentiin tuonne vähän matkan päähän luumuilemaan. Mä otin kameran ja valokuvasin vähän pajunkissoja.



Milla rupesi kyllästymään ja itselläkin jäätyi näpit, niin oli pakko palata kotiin. Niitä virpojia kuitenkin tuli joka suunnasta, joten me lähdettiin vielä autoilemaan ja sitten vielä kerran autoilemaan. Mentiin uudestaan kauppaan! Tai kauppoihin. Käytiin Honkkarissa ja vielä kerran Citymarketissa, kun mun rupesi tekemään mieli jätskiä ja smoothie-aineitakin ostin.


Kun vihdosta viimein päästiin kotiin, mä rupesin värkkäämään vähän pääsiäisjuttuja. Tämmösiä:


Ostin tuollaista koristehiekkaa Honkkarista, nuo kivetkin on ostettu joskus sieltä.


Tuikkukipposet ostin myös Honkkarista. Kukkapurkki saatu lahjaksi kaverilta.


Siivoillessa löytyy kaikenlaista, tämmöisetkin tuikkukipot löysin kaapin uumenista.


Tää on mun mielestä aika hauska. Susi ja lampaat =).



Hyvää alkuviikkoa kaikille!





16 kommenttia:

  1. Kivoja pääsiäisjuttuja teillä. Ja tosi hienoja kuvia! :) Eipä ole enää montaa päivää pääsiäiseen :)
    Mukavaa maanantaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. Samoin, mukavaa maanantaita!

      Poista
  2. Hienoja kuvia olet ottanut!
    Ja kivoja pääsiäisjuttuja jo laitellut!
    Mukavaa maanantai päivää!

    VastaaPoista
  3. Minä puolestani oikein odotin virpojia, mutta ei käynyt kuin naapurin tyttö ja hänkin jo lauantaina (malttamaton).

    VastaaPoista
  4. HAHAAA...täällä pakoiltiin kans virpojia ja ovikellokin on pois päältä ;) Tosin ovat jo vissiin oppineet, että ei kannata...tosin koiratkin pitää niin kamalaa meteliä oudon näköisistä tyypeistä, että heikommat kiertää jo sen takia kaukaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunnustan: olen itsekin aikoinaan käynyt virpomassa, mutta nykyään en voi oikein "sietää" niitä.

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Juu, pääsee "lähelle" tuolla kameralla.

      Poista
  6. Oi, kukkia. Mäkin tahtoisin , mutta meillä kissat ovat ihan hulluna kukkiin. EI voi ottaa sen takia. Etenkin toinen etsii maljakon mistä tahansa ja puskee päänsä sinne kimpun sekaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kissat taitaa olla vähän semmosia =).

      Poista
  7. Hih mahtava Susi ja lampaat! Täällä herätty viideltä, enkä edes tiedä miksi, päässä vaan pörrää kaikenlaista. Aurinkoista päivää Satu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiits. Mukavaa päivää sinnekin, täällä ei paista ny aurinko=(.

      Poista

Kiittää ja kuittaa kommentista!