21. huhtikuuta 2016

+ 10 faktaa minusta

Taas pukkaa faktoja...

1. Mulla on 7 korvisreikÀÀ korvissa (piti oikein kÀydÀ peilin edessÀ laskemassa!), mutta en ole kÀyttÀnyt korviksia vuosikausiin. En kÀytÀ muitakaan koruja, paitsi jossain ihan spesiaali-tilanteessa.

2. Olen muutaman kerran leikkauttanut hiukseni lyhyeksi, mikÀ on ollut IIISO virhe. Mulle ei sovi lyhyet hiukset ja muutenkin mulla on luonnonkiharat hiukset, joita ei saa lyhkÀsinÀ millÀÀn kuriin!

3. Multa löytyy kaapista mekkoja ja hameitakin, mutta ennemmin vetÀisen housut (mieluiten verkkarit) jalkaani. En ole oikein "hamevÀkeÀ" (pitÀisköhÀn kesÀllÀ vÀhÀn opetella?).

4. Lapsena sitÀ kiivettiin katoille ja hypittiin sieltÀ alas! Ei enÀÀ tulisi mieleenkÀÀn. Mulla on korkeanpaikankammo!


5. Olen kerran elÀmÀssÀni kÀynyt ulkomailla, siis jos ei Ruotsia ja Tallinnaa lasketa. Nizzassa v. -99. En oikein tykkÀÀ matkustelusta.

6. En osaa olla ilman sukkia. KesÀllÀkin on aina sukat jalassa!

7. Lapsuuden toiveammattini oli elÀinlÀÀkÀri! Juu, no ehkÀ ei...ensinnÀkÀÀn mulla ei olisi ollut "pÀÀtÀ" lukea kyseiseen ammattiin ja ei se työ ihan sellaista ole, mitÀ lapsena kuvitteli. En pystyisi esim. tekemÀÀn leikkauksia tai lopettamaan elÀintÀ (vaikka se tietenkin olisi elÀimen parhaaksi).



8. TykkÀÀn pekonista, mutta se haju mikÀ siitÀ tulee paistettaessa on jotain aivan kamalaa!

9.  Seurailen Tuksun tekemisiĂ€! TĂ€mĂ€n jotkut jo tiesivĂ€tkin. EnkĂ€ tietenkÀÀn hĂ€peĂ€ myöntÀÀ sitĂ€ =). IsĂ€ntĂ€ kyllĂ€ vĂ€lillĂ€ siunailee...

10. Toinen nimeni on Maria.


Mukavaa torstaita kaikille!


13 kommenttia:

  1. NÀÀ on aina nii kivoja paljastuksia. Me hypittiin serkkujen kaa mummolan navetan katolta hankeen. Antaisinkohan omieni hyppiÀ. EnpÀ usko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaarallista(kin) se oli kun nÀin jÀlkeenpÀin ajattelee. Olis voinu sattua vaikka mitÀ! Ei kyllÀ porukat ikinÀ kieltÀneetkÀÀn...

      Poista
  2. MinÀkin oon tosi huono kÀyttÀmÀÀn koruja, ja erityisesti korviksia. NÀitÀ faktoja on tosiaan kiva lukea! :)
    Mukavaa torstaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TehhÀÀnpÀ lissÀÀ, ku keksitÀÀn =). Samoin sinne!

      Poista
  3. Kiva postaus, on niin mukava lukea ja oppia enemmÀn ihmisistÀ blogien takana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NÀÀ on kivoja. Ihmeen haasteellisia vaan tehdÀ, vaikka ei uskois =).

      Poista
  4. LisÀÀ yhtelÀisyyksiÀ meillÀ! Mulla on kanssa aina kesÀt talvet sukat jalassa ja koskaan en kÀytÀ hameita tahi mekkoja. En edes omista sellaisia enkÀ aio ruveta kÀyttÀmÀÀnkÀÀn. :D
    Penskana hypittiin autotallin katolta lumikasaan. Oli se vaan kivaa. :)
    Minulla on neljÀ korvis reikÀÀ ja aika vÀhÀn kÀytÀn koruja.

    VastaaPoista
  5. Ai niin...minÀkÀÀn en tykkÀÀ matkustella kuin kotimaassa vaan. :)
    Viikonloppuna tulossa toiset kymmenen faktaa minusta. Yhden kerran tÀn jo tein. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaankohan me kaksosia...siis muutakin kuin horoskoopissa =)? TÀÀ oli mun kolmas fakta-postaus.

      Poista
    2. Juu, varmaan ainakin jotain sielunsisaruksia. ;)

      Poista
  6. Olipas kivoja juttuja sinusta!😊
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

KiittÀÀ ja kuittaa kommentista!