tiistai 12. huhtikuuta 2016

Hitti ja huti!

Hellurei! Lupailin palata ostamieni Urtekram-tuotteiden tiimoilta asiaan sitten kun on käyttökokemusta. Nyt on!

Käsisaippua "Nordic birch". Yhtä hyvä kuin aiemmat testaamani Urtekramin käsisaippuat. Kosteuttaa, niinkuin etiketissä sanotaan, mutta sana "super" on ehkä hieman liioiteltua. Etiketissä lukee myös "pohjolan koivu". Pitäisiköhän tämän niinkuin tuoksua koivulta? Mulla ainakin tuoksuu nenässä sitruuna. Anyways...hyvä käsisaippua. Suosittelen.

 

Murheenkryyni. Elikkäs Urtekramin hammastahna. Isäntä oli kaukaa viisas, kun sanoi ettei edes kokeile. Mulla oli suuret odotukset, mutta valitettavasti jouduin pettymään. Hutiin meni!

- Ei vaahtoa kuten tavalliset hammastahnat.
- Maku ei imartele.
- "Liejumaista". Joutuu jynssäämään hammasharjankin käytön jälkeen oikein kunnolla. Tahnaa oli jostain syystä livahtanut mun hammasmukiinikin ja mä en meinannut saada pestyä sitä pois!
- Suu ei tunnu puhtaalta pesun jälkeen, vaan jättää tunkkaisen olotilan.
- Ainoa plussa eläimillä testaamattomuudesta.


Näin tällä kertaa. Mukavaa tiistaita kaikille!

18 kommenttia:

  1. Urtekramia on paljon kehuttu ja siksi kiinnostaa. Minulla on testissä uudet kookos sarjan tuotteet. Mutta ne ei kovin tuoksu kookokselle, mutta toivotaan, että ovat muutoin kivoja. .)

    Aurinkoista iltaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jatkan kyllä testaamista, kunhan taas löytyy Urtekramia. Harmi, että tuo hammastahna-juttu meni noin. Aurinkoista iltaa myös sinne!

      Poista
  2. Harmi, että se tahna oli huti. Mulla ei ole ollut tämän merkin tuotteita koskaan, joten oli siksikin kiva kuulla sun kokemuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, muakin harmittaa tuo tahna. Ehdin jo ilakoida, mutta...

      Poista
  3. Mulla on tuon sarjan shampoo ollut käytössä ja se on kyllä ihan hyvä. Hammastahna ei kyllä kuullosta kokeilemisen arvoiselta 😕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shampoista olen tykännyt. Hammastahna oli kyllä jotain niin kamalaa.

      Poista
  4. Itse olen nyt vasta testaillut ensimmäisiä urtekramin tuotteita. Niiden suihkuteltavia hiustenhoitotuote oli mun hiuksiin ihan mahtavan hyvää. Käsivoiteita ollaan testattu työkavereiden kanssa. Tykkäyksiä on tullut, mutta myös jotain kritiikkiäkin. Jatketaan testailua.

    VastaaPoista
  5. Minä olen myös joitain ruoka juttuja ostellut ja testaillut. Hyviä on ollut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin tutkia paremmin kaupassa ruokahyllyjä, jos löytyisi Urtekram-vaihtoehtoja =).

      Poista
  6. Urterkram on minulle ihan uusi tuote. Mielenkiintoisia testituloksia. Täytyypi olla kuulolla. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shampoista ja saippuoista olen tykännyt, niinkuin käsisaippuioistakin. Dödö ei ollut oikein mieleinen. Tuota hammastahnaa en voi suositella pahimmalle vihamiehellenikään =).

      Poista
  7. Tuota saippuaa olen meinannut ostaa monta kertaa, mutta aina lopulta jäänyt ostamatta ja vaihtunut tuttuun ja turvalliseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ostin pitkään tuttuja ja turvallisia tuotteita, mutta nyt tykkään kokeilla uusia juttuja...vaikka ei aina näemmä menekään ihan putkeen.

      Poista
  8. Its en ole koskaan kokeillut ko. tuotteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olin ensalkuun vähän epäileväinen, mutta hyviä ovat olleet...niin paitsi tuo tahna ja dödö.

      Poista

Kiittää ja kuittaa kommentista!