perjantai 1. huhtikuuta 2016

Toinen tuleminen: seuraavat 10 faktaa (+ kevätkuvia)

Hellurei! Sain tuolta Talossa no.23-blogista haasteen kertoa 10 faktaa itsestäni. Kiitoksia vaan! Itseasiassa teinkin tämän haasteen jo, mutta tässä tulee nyt sitten lisää faktoja...

1. Ei nyt ehkä suurin saavutukseni, mutta iso saavutus kuitenkin on ollut viime kesänä isännän kanssa rakennettu terassi. En olisi ikinä uskonut, että minusta on moiseen. Samaten kokosin mattotelineen, ihan itse ja yksin.

2. Olen kateellinen äiskälle! Se on varsinainen tehopakkaus ja kaikki on aina viimesen päälle. Kyllähän mäkin touhotan ja siivoan yms., mutta hetkessä on katastrofi valmis! Yksi ylimääräinen pöydälle laskettu tavara muuttuu yhtäkkiä kymmeneksi jne.


3. En (enää) ikinä voisi asua kerrostalossa.

4, Meillä on aina ollut lemmikkinä koira/koiria. Yhteen aikaan meillä oli akvaariokin. Siitä kumminkin luovuttiin, kun oli niin työläs hoitaa (vaikka se oli ihan pienen pieni).


5. Olen käynyt viimeksi elokuvateatterissa vuonna 1997! Elokuva oli Kummelin kultakuume! Mieluummin katson elokuvat kotona.

6. Olin joskus vuonna miekka ja kivi kouluavustajana. Yksi silloisista oppilaista tanssi myöhemmin jonkin aikaa Tuksun Dolls-ryhmässä!


7. Inhoan ukkosta! Se ääni ottaa mua korviin. Mua ei saakaan ukonilmalla ulos villi hevoslaumakaan. Toinen kauhistus on uusi vuosi. Se pauke on jotain ihan kamalaa.

8. Synnyin sateisena lauantaina joskus iltapäivällä. Äiskä oli ehdottanut mun nimeksi Paulaa, mutta isä oli sanonut, että ei varmana tule!


9. Mua sanotaan välillä töissä Seduksi. Entinen sukunimeni kun oli Koskinen.

10. Mulla on aprillipila omasta takaa, isäntä on meinaan syntynyt 1.4.


20 kommenttia:

  1. Oli taas kivoja faktoja! Hauskaa perjantaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos. Hauskaa perjantaita sinnekin!

      Poista
  2. Mulla on ollut sama akvaario 11-vuotiaasta lähtein ja helpompaa lemmikkiä ei ole kuin käärme. :)
    Te ootte menny vikaan tuossa akvaarion koossa. Mitä pienempi sen työläämpi. Mitä suurempi sen helpompi. Levä valtaa nopeasti pienen akvaarion, kun ei ole tarpeeksi oikeaa bakteerikantaa.
    Meillä on 86 litranen. Sekin tosi pieni. Kerran kuussa siivoaa siinä se.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti vikaan mentiin, kun se oli siis TOSI pieni!

      Poista
  3. Ihana postaus. Nauroin tolle sun Sedu Koskiselle vedet silmissä.
    Eilen juuri haaveilin että vanhana muutan Oulun keskustaan kerrostaloon jossa on isot ikkunalaudat. Mutta en tiiä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos. Tuo Sedu on kyllä aika hauska juttu.

      Poista
  4. Kiva oli lukea sinun faktoja!
    Nämä haasteet on mukavia!
    Ja hienoja kuvia!

    VastaaPoista
  5. Tämä oli hauska postaus! Niin kivoja faktoja. Sedu Koskinen :D
    Aurinkoista viikonloppua lauantai-tytölle!

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus, minä taas rakastan ukkosta, mitä kamalampi myrsky sen parempi ;) Uudesta vuodesta tai paukuttelusta yleensä en välitä, voisi jättää kokonaan pois. eillä oli 250 l akvaario ja putsasin kerran vuoteen. Ei paljoa rasittanut! Nyt pitäis hommata tyhjä akvaario, niin saisin Juniorille pari gerbiiliä...ei sattus oleen tallessa se teidän vanha? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiits. Ei valitettavasti oo enää tallella =(.

      Poista
  7. Ihana postaus kauniiden kuvien kera!
    Olipa mukava lukea sinusta faktoja.

    VastaaPoista
  8. Olipas hauskoja faktoja sinusta. Hyvää kevättä.

    VastaaPoista
  9. Kiva lukea näitä tällaisia vastauksia. Vai Sedu. :) Ja minähän olen Vili. :D

    VastaaPoista

Kiittää ja kuittaa kommentista!