13. toukokuuta 2016

Faktahomma!

1. Olemme nykykielellÀ sanottuna VELA-pariskunta, siis vapaaehtoisesti lapseton. Me ei kumpikaan tykÀtÀ lapsista....siis ei haittaa vaikka muilla olisi niitÀ kymmenen, mutta itse ei haluta (olen itseasiassa jo teini-iÀstÀ asti tiennyt etten halua lapsia).

2. Olen kofeiini-addikti. Jo pienestÀ pitÀen olen tottunut kahvia juomaan. Ilman krapularyyppyÀ(=kahviryyppyÀ) pÀivÀ ei lÀhde kÀyntiin. Olen tosiaan saanut ihan krapulan kaltaisia oireita, jos en ole juonut kahvia ja sitten ne ovat heti lÀhteneet, kun olen saanut tÀtÀ "jumalten juomaa".

3. Palasin vanhaan blogiasetukseen. Keksin kuningas-idean tehÀ oman taustakuvan blogiin....siitÀ tulikin HIENO, mutta kun kaikki ei sujunut taas suunnitelmien mukaan...lopputulos: TYYPILLINEN kaksonen hermostuupi...

4. MÀ NIIN haluaisin tehdÀ teille (vaikka vÀlillÀ) videopostauksia, mutta kun aina joku menee pieleen. JA sitten kun pitÀis tutustua noihin videonmuokkausohjelmiin, niin ei ikinÀ "kerkeÀ". MeikÀlÀinenkin kun on niin tumpelo tietokoneiden kanssa, niin perehtyminen vie aikansa...ja taas TYYPILLINEN kaksonen astuu esiin...

5. YhdessÀ faktapostauksessa kÀvikin ilmi, ettÀ mulla on luonnonkiharat hiukset. Ennen inhosin niitÀ (omistan jopa suoristusraudan), mutta nykyÀÀn ei enÀÀ paljoa haittaa. Onko se sitten tÀmÀ ikÀ, ettÀ "mitÀ vanhemmaksi tulee"...

6. Maailman paras pelikone 4-ever on tietysti 8-bit NINTENDO. Mulla on se vielÀkin! Samaten esim. mulla on vielÀkin kÀytössÀ polkupyörÀ, jonka sain 11-vuotiaana. "Vanhat jutut tehtiin kestÀmÀÀn".

7. Mulla ja isÀnnÀllÀ tuli tÀssÀ kuussa (9.5) tÀyteen 18 vuotta yhdessÀoloa. Siis huhhuh, tÀysi-ikÀisen ihmisen verran...kyllÀ ne vuodet menee nopeasti! Samana pÀivÀnÀ tuli tÀyteen 11 vuotta nykyisessÀ työpaikassani.

8. Noloa myöntÀÀ, mutta mulla on mennyt ns. elÀmÀntaparemontti ihan mönkÀÀn, taas on tullut sorruttua kaikenmaailman houkutuksiin (ja joka kerta tietysti kaduttaa...).

9. Kun kerron blogissa, ettÀ katsellaan tallenteita, tarkoitan mm. Emmerdalea, Salkkareita, Poliiseja, Huutokauppakeisaria, Katastrofikokkia ja Mustia leskiÀ.

10. Hei, mun lĂ€ppĂ€ri toimii! Kerroinhan, ettĂ€ se on hidas. IsĂ€ntĂ€ on paasannut  mulle, ettĂ€ avaa sitĂ€ vĂ€lillĂ€, PIDÄ sitĂ€ auki! NĂ€inhĂ€n se menee, ettĂ€ jos ei paljoa kĂ€ytĂ€, niin tottakai se on hidas!

12 kommenttia:

  1. No niin taas tulee pitkÀ samistelu lista! MinÀkin olen jo kuusi vuotiaasta asti sanonut etten vauvaa\lasta hanki. Ne on kivoja niinkauan kun ei ole omia.
    Aamukahviaddikti jo ainakin kolme vuotiaasta lÀhtein. Ilman kahvia tulee kauhia pÀÀnsÀrky ja vÀsymys.
    Totta ainoa oikea pelikone on 8-bittinen nintendo. Löytyy minultakin. Samoin maastopyörÀ jonka sain 11-vuotiaana.

    Ihanaa löytÀÀ joku muukin naisihminen joka ei halua lapsia. SitÀ kun tunnutaan ouduksuvan, jos nÀin sanoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei samis! =)
      Joo, jotkut tuntuu oudoksuvan (ellei jopa paheksuvan), jos sanoo, ettei halua lapsia...

      Poista
  2. Tunnustan vielÀ senkin, ettÀ olen tÀysi tumpelo tietokoneiden ja muun tekniikan kanssa. SiitÀ syystÀ mulla ei ole Àlypuhelintakaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MÀ olin pitkÀÀn Àlypuhelinta vastaan, mutta niin vain semmoinen meikÀlÀisellÀkin on.
      Tietokoneet...nuo "maailmanlopun vempaimet"...jessus sentÀÀn, kun palaa tosiaan kÀÀmi vÀlillÀ.

      Poista
  3. Kauhea. Just sain tehtyÀ kahvia aivan kammottavaan "krapulaan" ja sitten luin sun krapulakahveista. Mulla on nyt siitepölyaikana ollut jotenkin pahempi se aamuolo. TÀnÀÀn ihan jÀrkky. Mutta jo kahvin tuoksu auttaa vÀhÀn siihen. :)

    MÀkin olen vela, tosin muista syistÀ ite ja mies tuosta syystÀ kuin sÀ. Ollaan kanssa oltu pitkÀÀn yhdessÀ, varmaan 21 vuotta tulee ensi syksynÀ tÀyteen. Olen sua vissiin jonkun vuoden vanhempi.

    Olen myös kaksonen. Suoristusrauta on hankittu luonnonkiharille hiuksille. En ole muuten huomannut sun postausta asiasta. Mutta ei muakaan se enÀÀ haittaa, kunhan vÀlillÀ ÀrsyttÀÀ, varsinkin silloin kun olen leikannut vÀhÀn lyhyemmÀksi, niin "kevenemisen" myötÀ tukka kihartuu lisÀÀ. Mulla on kanssa kaikenlaisia vanhoja juttuja, jotka kestÀvÀt. Ilmankos viihdyn tÀÀllÀ blogissasi.

    Tohon elÀmÀntaparemonttiin. ItsellÀni auttaa se, ettÀ ostan kromia (hillitsee kai makeanhimoa, haluan ainakin uskoa niin) ja juon enemmÀn vettÀ. Nyt ostin sellaisen aineenvaihduntaa kiihdyttÀvÀn kuurin, jonka ihan kaikkeen en usko, mutta saan sen avulla juotua 3 l pÀivÀssÀ. PirtelöistÀ yritÀn tehdÀ terveellisiÀ mutta herkullisia. Se on jotenkin kamala, ettÀ kun oikein yrittÀÀ, niin sitten jokin "pimeÀ puoli" itsessÀ haraa vastaan ja ostaa herkkuja...

    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulipas sieltÀ tekstiÀ =). Kiva, ettÀ muillakin on samoja juttuja.
      TÀytÀn kesÀkuussa 35 vuotta.
      Tuo luonnonkiharat hiukset-juttu oli jossakin nÀissÀ faktapostauksissa mainittu.
      Mukavaa viikonloppua sinnekin!

      Poista
  4. Kivoja juttuja kerroit itsestÀsi!
    MeillÀkin katsotaan tallenteista huutokauppakeisaria ja mustia leskiÀ.
    Ja kahvia pitÀÀ aamusta heti saada!😄
    Ihanaa lauantai pÀivÀÀ!

    VastaaPoista
  5. Kiva lukea sinusta faktoja. Minulla kahvikausia tulee ja menee. Joskus on teekausia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kiitos. MÀ harvemmin juon teetÀ.

      Poista
  6. Olipa mielenkiintoinen postaus ja myös rohkea. Lapsettomuus on jokaisen oma asia ja kurjinta olisi tehdÀ lapsia toisen vuoksi tai yhteiskunnan paineen vuoksi. Mainitsemiasi sarjoja en seuraa vaan katson kaiken netistÀ ja mitÀ useimmiten, scifiÀ ja fantasiaa eli on se hieman hassua hommaa se.

    Kivaa viikonloppua ja kiitos tÀstÀ. YmmÀrrÀn myös tuskan bannerista ym, kaiken sÀÀtö on kirottua ja yleensÀ useampi asia menee meikÀlÀisellÀ pieleen kuin putkeen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia.Sarjojen lisÀksi sitten katsellaan elokuvia NetflixiltÀ, Cmorelta tms.
      Juu, noiden tietokoneiden kanssa sÀÀtÀminen...murh! Esim. se taustakuva ei nÀyttÀnyt pöytÀkoneella yhtÀÀn samalta kuin mun lÀppÀrillÀ jne.
      Mukavaa lauantaita!

      Poista

KiittÀÀ ja kuittaa kommentista!