lauantai 25. kesäkuuta 2016

Mä en oo koskaan...

Heippa! Tuolla Vaahteran katveessa-blogissa oli tällainen kiva postaus, jonka itsekin ajattelin toteuttaa...pidemmittä puheitta...

Mä en oo koskaan...jaksanut katsella Titanic-elokuvaa alusta loppuun. Mun mielestä se ensimmäinen pari tuntia on ihan diipadaapaa, mutta se loppukohtaus on jotain ihan huikeaa katseltavaa. Varsinkin, kun se on tapahtunut oikeasti.

Mä en oo koskaan...ymmärtänyt kalliiden merkkituotteiden päälle mitään, esim. laukkujen. Eikä ne kaikki mun mielestä mitään hienoja olekaan. Ehkei mun verkkarityylini muutenkaan anna myöden kanniskella vierellä jotain Louis Vuittonia.

Mä en oo koskaan...lajitellut pyykkejä pesulämpötilan, värien yms. mukaan. Tietty lakanapyykki ja vaatepyykki erikseen, mutta noin muuten. *koputtaa puuta*...en ole onnistunut tähän mennessä pilaamaan yhtäkään vaatetta.

Mä en oo koskaan...äänestänyt eduskuntavaaleissa. Eiköhän se ole aina vaan "niille kaikkee ja meille ei mitään".

Mä en oo koskaan...myöhästynyt töistä!

Mä en oo koskaan...käyttänyt astianpesukonetta. Meillä ei ole....eikä tule olemaankaan. Jaksan kyllä tiskata käsin.

Mä en oo koskaan...pelannut X-boxia. Pleikkarilla pelailin joskus Crash Bandicoottia ja NHL-peliä. Kyl Nintendo on se ainoa oikea.



Mukavaa juhannuksen jatkoa!

14 kommenttia:

  1. Mukavaa kun teit tämän!
    Minäkään en paljoa merkkituotteita käytä. Paitsi alusvaatteissa Finnwear ja Sloggi, mutta muuten laukkujen ja kenkien saralla ihan sama. En edes käytä laukkua.
    X-boxi on mysteeri mullekkin. 8-bittinen Nintendo se olla pitää. Testattu on pleikkariakin, mutta ei iske. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kiva oli tehdä. Piti vaan miettiä jonkun aikaa, että mitä ei oo KOSKAAN tehnyt!

      Poista
    2. Itekkään en ois varmasti kymmentä kohtaa keksinyt, mutta seitsemän tuli sujuvasti. :)

      Poista
    3. En mäkään...ainakaan ihan heti =).

      Poista
  2. Tämä on kiva! Minäkään en hirveesti lajittele pyykkiä, mutta oon kyllä onnistunut värjäämään valkosia vaatteita kauniin vaaleanpunaisiksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaleanpunainenhan olis kiva. Tosin isäntä ei taitais tykätä =).

      Poista
  3. Onpa hauska postaus. Tuo oli erityisen mielenkiintoista, ettei astianpesukonetta tule. Itsellä kun kädet menevät rikki käsinpesusta, astianpesukone on ollut pelastus. Mutta toki huomattavasti ekologisempaa on pestä astiat käsin. Eikä astiat kulu yhtä helposti pinnoilta, kun ne pesee käsin. Nostan siis tuolle ajatukselle hattua! Kivaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit. Joo, en oo koskaan astianpesukonetta käyttänyt, eikä sitä osaa kaivatakaan =). Kivaa viikkoa sinnekin!

      Poista
  4. Kiva postaus ja juurikin kivoja erilaisia juttuja ja persoonallisia sellaisia. Tätä oli kiva lukea. <3 Aurinkoista iltaa Satu <3

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva postaus! Minullakin on ollut tälläinen tekeillä jo pitkään mutten ole keksinyt niin hyviä juttuja vaikka kyllähän niitä on kun noin ajattelee :D
    En minäkään ole mikään merkkilaukku-ihminen. Minusta halppiskassit ovat yhtä hienoja ja monesti yhtä laadukkaitakin. Se on vaan se nimi mikä maksaa.
    Ihanaa heinäkuuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa heinäkuuta myös. Oli aika vaikea aluksi keksiä mitään, mutta kyllähän niitä asioita sitten tulee, kun oikein mietiskelee...

      Poista

Kiittää ja kuittaa kommentista!