keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Sadas postaus

Heipä hei! Innostuin niin noista lapsuuskuvista, että laitetaanpa niitä taas tulemaan. Mitä ilmeisemmin tekin tykkäsitte...

                                      Taas "merimies" asussa...hymy on ollut näköjään herkässä.


Kipeenä...siskon sängyssä. Huomatkaa Kermit the frog.


Minä ja sisko. Siskolta sopivasti pää pois kuvasta. Tuo mun paita oli hieno.


Tuli välillä myös vähän ilmeiltyä.


Metsään menossa vai mihin? Lapio ja kori...mielenkiintoista...


"Hieno leidi". Huulirasva näkyy olevan kädessä. Hame ja lenkkarit?!


Mökillä. 


Terveellinen välipala menossa...porkkanaa.

               
Minä ja naapurin poika Juha. Huomatkaa Nintendo taka-alalla ja hyllyssä "schoosh"-pallot. Vaatetuksesta päätellen olin silloin jo hyvin muotitietoinen (hah).


Laivalla. Äiskä, Harri ja minä.


Kummitädin luona Harrin kanssa. Sipsejä syödään välillä. Tuo kuvassa näkyvä ylempi taulu on kummitädin tekemä.


Siinäpä teille taasen nostalgiaa. Mukavaa keskiviikkoa!

10 kommenttia:

Kiittää ja kuittaa kommentista!