perjantai 19. elokuuta 2016

Mindi

Moikka! Ladies and gentleman, saanen esitellä itseni...Mä olen rottweiler pentu Mindi. Äiskä ja iskä hakivat mut tänään uuteen kotiin. Ne kävi jo maanantaina mua kattomassa, mutta äiskä halusi kertoa tästä blogissa vasta sitten, kun mä olen kotona asti. Niin...kun ne oli ensin vähän meinannu, et ne ei enää ota koiraa, mut kohtalo puuttui peliin. Eihän ne nyt ilman koiraa osaa olla, kun aina on ollut. Äiskäkin oli kuulemma heräilly pitkin viikkoa keskellä yötä ja nimenomaan siihen, kun on niin hiljaista!


Äiskää ja iskää kuulemma vähän jännitti, kun talossa ei ole ollut koiranpentua sitten 15 vuoteen. Eiköhän tämä tästä lutviudu. Oli ne osannu ostaa mulle lelujakin =). Mä tykkään leikkiä...Merri ja Milla ei kuulemma kauheesti leikkineet. Äiskän ja iskän on muutenkin toimittava mun kanssa hieman erilailla...Merri ja Milla kun tulivat ikäänkuin peesissä, eikä niitä opetettu mitenkään. Äiskä sanoo, että niistä tuli kumminkin kilttejä ja kunnon kansalaisia. Mä tarvin pelisäännöt, ettei käy niin, että mä rupeankin komentamaan äiskää ja iskää...eikä toisinpäin.


Äiskä lupas ottaa mut mukaan blogiinsa. Mä en pelkää kameraa niinkuin Milla. Saatan kylläkin olla välillä vähän liukas liikkeissäni, että kamera ei kerkiä mukaan. Äiskä tuossa harjoittikin kuvaamista tänään.


Mä olen tänään syönyt, nukkunut, leikkinyt...ollaan me pihallakin muutamaan kertaan oltu. Tarvii harjoitella pannassa ja hihnassa olemista. Mä tein muuten parit pissat sisälle...äiskä sano, ettei se haittaa. Kyllä mä vielä opin sisäsiistiksi. Uusi koti on kiva...en ole kyllä ihan jokapaikkaan vielä tutustunut, mutta ehtiihän sitä...ja opin talon tavoillekin ihan varmasti. 


Palataan asiaan...terveisin Mindi



32 kommenttia:

  1. Mä oon ihan myyty💕😇Oot aikas ihana palleroinen ja jään innolla seuraavan sun kasvamista 😊Rapsuja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Palailen äiskän kanssa asiaan =).

      Poista
  2. Aivan huippusöpö! Onnea uuden perheenjäsenen johdosta! Meillä on ollut kolme rotikkaa: Roope, Taavi ja Aku. Älykkäitä ja arvonsa tuntevia koiria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Söppänä on. Kiitos kiitos. Kyl mä luulen, että me toimeen tullaan =).

      Poista
  3. Onnea uudelle perheenjäsenelle! Syötävän söpöläinen ❤

    VastaaPoista
  4. Sinä oot Mindi tosi söpö! Pentuna pitääkin leikkiä paljon, minä leikin melkein koko ajan. Kiva, kun sait oman hyvän kodin. Terkuin Peppi-kissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos. Sain tosi hyvän kodin. Iskä ja äiskä meinaa hiipua välillä, mut onneksi mä annan niillekin välillä lepoaikaa =).

      Poista
  5. Ihana nappisilmä, mutta pian kasvaa isoksi. Tassut sen osoittavat.

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana Mindi!❤️
    On teillä nyt ihanaa! Ei tule aika pitkäksi tuon söpöläinen kanssa!
    Mukavaa viikonloppua Satu!😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Sai muuta ajateltavaa surun keskelle...
      Kiitos samoin!

      Poista
  7. Vastaukset
    1. On lutunen, paitsi silloin kun on riehumiskohtaus =).

      Poista
  8. voi suloisuu <3
    Meilläkin on aiemin ollut rotikoita, kun tekee hyvän pohjakoulutuksen heti alusta alkaen (kuten ihan mille koirarodulle tahansa, jopa 'pikkurääpäleille <3'), niin eipä siinä sitten muuta tarvitakkaan, kuin nauttia röhkäleen seurasta ;)
    Pennun tuoksuisia hetkiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. Juu, kyllä me heti alettiin opettaa sitä.

      Poista
  9. Ihana Mindi♥ Miten voi noin suloinen toinen ollakkin♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osaa olla söppänä, mutta osaa kyllä sitten riehuakin!

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Kerää katseita tuolla pihallakin =).

      Poista
  11. Voi kun suloinen Mindi <3 Onnea uudelle perheenjäsenelle!

    VastaaPoista
  12. Voi luoja mikä suloinen pakkaus!♥

    VastaaPoista
  13. Voi vitsit, kuinka suloinen nappisilmä. Sulattaa sydämen kuin sydämen :)

    VastaaPoista
  14. Olet kuules Mindi todella söpö pakkaus!

    VastaaPoista
  15. Onnea perheenlisäyksen johdosta 😊

    VastaaPoista

Kiittää ja kuittaa kommentista!