lauantai 8. lokakuuta 2016

Minä nyt ja 8 v. ystäväkirja

Heippa! Vaahteran katveessa-blogista lähti tämmöinen haaste mukaan...otsikko varmaan kertoo kaiken, joten aloitetaan...

Minä olen: Satu
Minä 8v: Satu

Asun: Omakotitalossa
Asun: Omakotitalossa

Lemmikkini: Rottweiler Mindi
Lemmikkini: Sekarotuinen koira Tipsu

Rakastan: Kahvia, perhettä, eläimiä jne.
Rakastan: Eläimiä

Inhoan: Narsisteja, eriarvoisuutta työpaikalla...
Inhoan: Matematiikkaa

Unelmoin: Eurojack-potti olis mukava...
Unelmoin: Hevosharrastuksen aloittamisesta

Suosikkibändi: Haloo Helsinki!
Suosikkibändi: NKOTB

Suosikkilaulaja: Kaija Koo
Suosikkilaulaja: Jonna

Suosikkinäyttelijä: öö...vaikkapa Emmerdalen näyttelijät
Suosikkinäyttelijä: Ritari Ässä

Paras elokuva: mm. Teksasin moottorisahamurhaaja
Paras elokuva: Karhu

Toivon: Ettei tää maailma menisi vielä hullummaksi (vaikka ei kait sitä voi estää).
Toivon: Paljon Barbie-juttuja joululahjaksi.

Harrastan: Bloggaamista, valokuvausta, lenkkeilyä...
Harrastan: Kaverien kanssa leikkimistä.

Miksi vastasin näihin kysymyksiin: Huvikseni.

34 kommenttia:

  1. Aika hyvin nuo 8-v. -vastaukset. Minulla ei olisi paljon noin tarkkoja muistikuvia tuosta iästä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tarvitsi itsekin pinnistellä tuota muistia...ei ollut helppo haaste.

      Poista
  2. Jee, ihanaa sä teit tän ja mä arvasin jotenkin että sun lempi leffa on Texasin moottorisahamurhaaja. :D

    VastaaPoista
  3. Ihana ♥ Mä taidan olla jo liian vanha tällässiin kun en meinaa millään edes muistaa miitä silloin kuuntelin :)

    VastaaPoista
  4. Hauskat vastaukset! Minä taisin saada yhdeltä vanhalta luokkakaverilta kuvan jostain ystäväkirjasta johon olen kirjoittanut n. 8vuotiaana. Oli kiva nähdä miten silloin ajatteli ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkohan mulla vanhat ystäväkirjat tallessa...jos on, niin ne on Parkanossa.

      Poista
  5. Hauska! <3 Tuon haasteen voisinkin napata. :,D

    VastaaPoista
  6. Olipa hauska :)
    Barbie-kohta on paras.

    VastaaPoista
  7. Hauska haaste ❤️ Minä en kyllä enää taida muistaa mitä mietin 8v kun siitä on jo niin kauan 😂Mukavaa sunnuntaita ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi ollut helpompi, jos olisi ollut vaikka minä 11-vee ja...
      Kiitos samoin.

      Poista
  8. Aivan ihana. Oi niitä aikoja, kun toivoi Barbeja lahjoiksi. <3

    VastaaPoista
  9. Ihana haaste! Hymyn nosti huulille NKOTB <3 Oi niitä aikoja! :)

    VastaaPoista
  10. Nämä ovat hauskoja haasteita. Ihminen muuttuu vuosien saatossa, mutta jotkut asiat on ja pysyy :)

    VastaaPoista
  11. Ai kuinka ihania vastauksia 8 vuotiaalta Satulta. <3 NKOTB.. Huh, olihan se niin ihqu! :D Otan haasteen mukaani, jos sopii. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kuuntelin enimmäkseen sitä step by step-biisiä. <3. Ota pois =).

      Poista
  12. Olipa kiva postaus ja nuo 8 vuotiaan vastaukset niitä parhaita :) Omalla kohdalla saisi kyllä aikalailla muistella. Ehkä sieltä moni asia palautuu mieleen, kun kunnolla miettii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä piti oikein toden teolla muistia ponnistella =).

      Poista
  13. Olipas kiva haaste ja vastaukset!😊
    Hauskat nuo 8-vuotiaan vastaukset!
    Kuuntelin myös NKOTB ja Jonnaa!
    Ja toivoin joululahjaksi paljon barbeja!😀

    VastaaPoista
  14. Hauska haaste ja kivoja teidän molempien vastaukset :)

    Satu hyvä. Blogissani on tunnustus sinun blogille. Tervetuloa katsomaan ja laitathan hyvän kiertämään.

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista

Kiittää ja kuittaa kommentista!